keyboard_arrow_left keyboard_arrow_right

Śródmieście: biuro serwisowane dla 2 osób

2800,00 zł /miesiąc
2800 zł /miesiąc

Podstawowe informacje

Powierzchnia: 8
Piętro: 6
Liczba pięter: 12
Ogrzewanie: Miejskie
Rok budowy: 2007

Informacje o ofercie

Media:Internet
Media:Prąd
Media:Internet
Media:Woda
Media:Internet
Doprowadzone media:Prąd
Doprowadzone media:Woda

Informacje dodatkowe

Winda
Klimatyzacja
Pom. użytkowe
Winda
Klimatyzacja
Ogrzewanie

Opis ogłoszenia

serwisowany lokal biurowy dla 2 osób w nowoczesnym biurowcu w centrum warszawy, niedaleko Galerii Złote Tarasy,  poleca Property Office (tel. 731-321-117, mail: katarzyna@propertyoffice.pl)
------------------------------------------
Najemca nie płaci prowizji dla Agencji
------------------------------------------
Dostępność:  od zaraz.

Atrakcyjny pokój biurowy, całkowicie wyposażony i gotowy do wejścia w każdej chwili znajdujący si e w biurowcu w samym centrum Warszawy.
Lokalizacja gwarantuje prestiżowy niepowtarzalny adres dla firmy w  centrum Warszawy. 

Wysoki standard powierzchni biurowej:
-możliwość aranżacji powierzchni zgodnie z potrzebami Najemcy,-wyposażenie w meble biurowe,
-dostęp do światła dziennego
-indywidualnie sterowana klimatyzacja
-WiFi  na całej powierzchni centrum biznesowego
-gotowa do podłączenia infrastruktura IT: szerokopasmowy Internet oraz dedykowana linia telefoniczna-sprzątanie biura w ramach umowy najmu.

Miesięczny koszt najmu biura jest negocjowany indywidualnie dla każdego Najemcy w zależności, m.in. od okresu najmu czy ilości stanowisk pracowniczych i wynosi od 1400 PLN netto/ stanowisko.

dodatkowe opłaty:
-Opłata aktywacyjna 120 PLN/osoba,
-Opłata aktywacyjna za parking 300 PLN

Umowa:
-czas określony: 3/6/12 miesięcy
-kaucja 2 miesiące,

Koszty najmu:
Warunki umowy ustalane są indywidualnie dla każdej firmy w zależności m.in. od: ilości biurek w pokoju, długości okresu najmu, dodatkowych opcji.

Zalety biura serwisowanego:
-lokalizacja w samym centrum Warszawy
-dwie recepcje przy wejściach do centrum biznesowego , gdzie przeszkolony personel codziennie świadczy wsparcie administracyjne i sekretarskie. 
-Goście są zawsze witani w imieniu Twojej firmy.
-Trzy w pełni wyposażone sale konferencyjne przeznaczone na spotkania biznesowe i szkolenia.
-nieograniczony dostęp do dwóch kuchni, gdzie można napić się świeżo zmielonej kawy i  skorzystać z szerokiego wyboru herbat.
-dostęp do powierzchni biurowej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

W bezpośrednim sąsiedztwie budynku znajduje się Dworzec Centralny i dworzec pociągów podmiejskich, stacja metra Centrum, terminal autobusowy oraz przystanki licznych linii autobusowych i tramwajowych komunikacji miejskiej.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT w wysokości 23 %

Podana w ofercie wielkość lokalu jest wartością orientacyjną.

Dołączone zdjęcia pokazują ogólny standard powierzchni serwisowanej w budynku.

Polecam i zapraszam do oglądania:
Katarzyna@propertyoffice.pl ; 
tel. 731-321-117
www.propertyoffice.pl

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art.66 1 kodeksu cywilnego oraz innych właściwych przepisów prawnych.



Oferta wysłana z programu IMO dla biur nieruchomości
Numer oferty w Lupagoo: 60360
Liczba wyświetleń ogłoszenia: 3
Data dodania: 30.11.2020
Data ostatniej modyfikacji: 30.11.2020

Zobacz na mapie

room

Warszawa, Jana Pawła II

Numer oferty w Lupagoo: 60360
Liczba wyświetleń ogłoszenia: 3
Data dodania: 30.11.2020
Data ostatniej modyfikacji: 30.11.2020